Door Paul Kubben op 24 april 2016

1 mei viering met Burgemeester Sjraar Cox

Op zondag 1 mei vieren we de Dag van de Arbeid met onze afdeling. Speciale gast is burgemeester Sjraar Cox. Verder krijgen enkele leden een speldje of een ander kado voor hun mooi afgerond aantal jaren lidmaatschap van de PvdA (5, 25 en zelfs 70 jaar lid). De PvdA bestaat dit jaar 70 jaar en ook daar besteden we op 1 mei aandacht aan. Dit doen we met een echte 70 jaar PvdA pub quiz, met uiteraard veel vragen over de historie van de PvdA. Ook niet-leden zijn van harte welkom!

Datum en tijd: zondag 1 mei van 11:00 tot 13:00.
Locatie: Voormalige Mavo Land van Gulick / voormalig Laaglandtheater, Engelenkampstraat 25, 6131 JD Sittard.

Op 16 maart 2022 vinden de gemeenteraadsverkiezingen plaats. In 2018 kwam ik als nieuwkomer in de gemeenteraad. Met een klein team heb ik me onder andere succesvol ingezet voor: Het behouden van bijzondere bijstand op 110% sociaal minimum (in plaats van de voorgestelde bezuiniging van het college); Opzetten van een proef met een klein bedrag