Door Paul Kubben op 14 juni 2016

Vrijwilligers voor PvdA ombudsteam gezocht!

De PvdA-afdeling van Sittard-Geleen zet in op permanente binding met de inwoners van onze gemeente. Daarom gaan we van start met een ombudsteam, dat op 14 juni in aanwezigheid van Hans Spekman een feestelijke aftrap heeft gekregen. Het ombudsteam bestaat nu uit twee personen: Maret Celis-de Raad en Daisy Feuler. Dit enthousiaste team is nog op zoek naar vrijwilligers met relevante ervaring of kennis. Heb je zelf interesse of ken je iemand die hier geschikt voor is? Bekijk hier het Plan van aanpak ombudsteam PvdA SG 2016 2018 en het Profiel ombudsteam PvdA SG 2016 2018 of stuur een email naar [email protected] voor meer informatie.

Op 16 maart 2022 vinden de gemeenteraadsverkiezingen plaats. In 2018 kwam ik als nieuwkomer in de gemeenteraad. Met een klein team heb ik me onder andere succesvol ingezet voor: Het behouden van bijzondere bijstand op 110% sociaal minimum (in plaats van de voorgestelde bezuiniging van het college); Opzetten van een proef met een klein bedrag