Door Paul Kubben op 24 april 2016

1 mei viering met Burgemeester Sjraar Cox

Op zondag 1 mei vieren we de Dag van de Arbeid met onze afdeling. Speciale gast is burgemeester Sjraar Cox. Verder krijgen enkele leden een speldje of een ander kado voor hun mooi afgerond aantal jaren lidmaatschap van de PvdA (5, 25 en zelfs 70 jaar lid). De PvdA bestaat dit jaar 70 jaar en ook daar besteden we op 1 mei aandacht aan. Dit doen we met een echte 70 jaar PvdA pub quiz, met uiteraard veel vragen over de historie van de PvdA. Ook niet-leden zijn van harte welkom!

Datum en tijd: zondag 1 mei van 11:00 tot 13:00.
Locatie: Voormalige Mavo Land van Gulick / voormalig Laaglandtheater, Engelenkampstraat 25, 6131 JD Sittard.

Jouw leven, onze samenleving. Daar gaat het om in de politiek. Als fractievoorzitter van de PvdA in Sittard-Geleen wil ik me er voor inzetten dat jij zeker kunt zijn van een goed leven, een bewust leven en een gezond leven. Dat is de kern. Om dat te bereiken is minder negativiteit en meer creativiteit in de gemeenteraad