Door Paul Kubben op 7 maart 2017

In gesprek met John Kerstens en Eric Geurts over Werk & Economie

Op vrijdag 10 maart kun jij in gesprek gaan over de thema’s Werk en Economie met John Kerstens, kandidaat-Kamerlid en Eric Geurts, gedeputeerde namens de PvdA. Iedereen is om 15:30 van harte welkom in het Amrâth Hotel in Born, tegenover VDL Nedcar.

John Kerstens is sinds 2012 lid van de Tweede Kamer namens de PvdA. Daarvoor was hij werkzaam bij vakbond FNV. John komt op voor mensen die het niet allemaal cadeau krijgen, die niet de hoogste opleiding of het hoogste inkomen hebben. Terwijl andere partijen schreeuwen aan de zijlijn, heeft John met de PvdA de afgelopen jaren hard gewerkt aan het herstel van de economie. Sinds de start van het kabinet zijn er 200.000 banen bij gekomen. De werkgelegenheid stijgt overal, ook in Limburg.

Voor John is de opdracht voor een eerlijke economie nooit af. Zelfs mensen die door de aantrekkende economie weer werk hebben kunnen vinden, hebben nog steeds niet het gevoel dat ze zekerheid hebben. De flexibilisering van de arbeidsmarkt heeft zich in twintig jaar tijd voltrokken en dat is de PvdA nog steeds een doorn in het oog. We hebben stappen gezet in de afgelopen vier jaar, en nu is het zaak door te pakken. Minder flexibele contracten, hogere lonen voor werknemers en een minder grote kloof tussen arm en rijk. Daar wil John Kerstens zich vanaf 15 maart weer voor in gaan zetten in de Tweede Kamer.

Datum: 10 maart 2017
Tijdstip: 15:30, de koffie staat klaar
Locatie: Amrâth Hotel in Born, tegenover VDL Nedcar

Jouw leven, onze samenleving. Daar gaat het om in de politiek. Als fractievoorzitter van de PvdA in Sittard-Geleen wil ik me er voor inzetten dat jij zeker kunt zijn van een goed leven, een bewust leven en een gezond leven. Dat is de kern. Om dat te bereiken is minder negativiteit en meer creativiteit in de gemeenteraad