7 september 2017

Politiek gaat over jou

Politiek gaat over jou. Over hoe wij met elkaar leven op dit kleine stukje aarde. Paul Kubben, lijsttrekker voor de gemeenteraadsverkiezingen van 21 maart 2018: “Ik wil graag met jou in gesprek over wat jouw leven waardevol maakt. Wat zorgt er voor dat we allemaal een zinvol, bewust en gezond leven kunnen leiden? Daar wil de PvdA in Sittard-Geleen een bijdrage aan leveren.”

Zo maken we samen het verkiezingsprogramma voor de gemeenteraadsverkiezingen van maart 2018. Je kunt op verschillende manieren meedenken. Ga met Paul in gesprek via Facebook live. Hij is ook te volgen via Instagram, Snapchat of Twitter. En stem mee via onze speciaal opgerichte Raad van Elf Elf. Een platform waar 1.111 inwoners van Sittard-Geleen mee kunnen denken over onderwerpen die er toe doen. (Wordt op dit moment ontwikkeld).

Wil je live in gesprek met onze lijsttrekker? Dat kan natuurlijk ook. Stuur een email naar [email protected] en laat hem weten wanneer je tijd hebt!