Door Paul Kubben op 25 maart 2016

Referendum over verdrag EU met Oekraïne

Op woensdag 6 april is er een referendum over het associatieverdrag met Oekraïne. Het feit dat burgers een referendum kunnen aanvragen, is mogelijk dankzij een wet die de PvdA samen met GroenLinks en D66 heeft gemaakt. Voor de PvdA geldt: het referendum over het verdrag tussen de EU en Oekraïne is er nu, en wij zijn voorstander van dit verdrag. En die JA-stem willen wij ook in Sittard-Geleen laten horen.

Op zaterdag 2 april gaan we daarom twee uurtjes campagne voeren. We beginnen om 09:30 met koffie/thee en een korte inleiding, en dan gaan we van 10:00 tot 12:00 campagne voeren op straat. Wil je meedoen? Meld je dan aan via pvda@paulkubben.nl. Meer informatie over de locatie(s) volgt.

Meer informatie over de standpunten van de PvdA over dit verdrag vind je hier: https://stemvoor.pvda.nl/.

Meer informatie over het referendum vindt je hier: Website Referendumcommissie.

Jouw leven, onze samenleving. Daar gaat het om in de politiek. Als fractievoorzitter van de PvdA in Sittard-Geleen wil ik me er voor inzetten dat jij zeker kunt zijn van een goed leven, een bewust leven en een gezond leven. Dat is de kern. Om dat te bereiken is minder negativiteit en meer creativiteit in de gemeenteraad