2 december 2015

Sponsorloop PvdA voor Glazen Huis in Heerlen: Doe Mee!

Het glazen huis van 3FM Serious Request staat dit jaar in Heerlen. De PvdA-afdelingen in de Oostelijke Mijnstreek hebben een sponsorloop georganiseerd op zaterdag 12 december aanstaande om geld voor het glazen huis in te zamelen. Het thema van dit jaar is: The next generation. De aandacht gaat uit naar kinderen en jongeren in oorlogs- en conflictgebieden die leven onder de meest extreme omstandigheden en daardoor weinig kans hebben op scholing en ontwikkeling. Alle kleine beetjes helpen en daarom vragen we jou om mee te doen aan de sponsortocht!

De PvdA Sittard-Geleen wil met zoveel mogelijk enthousiaste lopers een stukje van de sponsortocht meelopen. We lopen mee van Kerkrade naar Heerlen (7,7 km). We vragen iedere deelnemer om zich tenminste voor 5 euro te laten sponsoren. Meer mag natuurlijk ook, maar voel je daar niet toe verplicht. We lopen in 1u en 45 minuten van de Markt in Kerkrade naar het Raadhuisplein in Heerlen. De tocht duurt van 12:30 tot 14:15. Dit betekent dat we rond 11:30 verzamelen in Sittard-Geleen. Exacte gegevens volgen na aanmelding. Geen vervoer? Geen probleem, daar zorgen we voor. Geef bij aanmelding aan of je wel of niet over eigen vervoer beschikt. Kun je niet meelopen maar wil je wel een donatie doen? Dat kan natuurlijk ook.

Aanmelding of donatie kan bij Paul Kubben. Stuur een email naar [email protected] of bel 06-21 16 15 02. We hopen op jouw deelname of donatie!