24 december 2016

Vooraankondiging Algemene Ledenvergadering 18-01-2017

Lodewijk Asscher is door de leden gekozen tot lijsttrekker voor de Tweede Kamerverkiezingen en na de jaarwisseling mag u zich op het congres nog uitspreken over de lijst en het verkiezingsprogramma. Samen met de afdeling Stein-Beek gaan we in de Westelijke Mijnstreek campagne voeren en daar hebben we u ook hard bij nodig! Na de jaarwisseling volgt een overzicht van onze activiteiten en de mogelijkheid om u daar voor aan te melden.

De landelijke verkiezingen zijn dichtbij, de gemeenteraadsverkiezingen van 2018 lijken een stuk verder weg. Toch zijn de voorbereidingen hiervoor in volle gang. En daar heeft u als lid ook een rol in. Mede daarom bent u hierbij uitgenodigd voor de Algemene Ledenvergadering van 2017. Deze vindt plaats op woensdag 18 januari 2017 om 19:30 in ’t Volkshoes (Pastoor Schoenmaeckersstraat 8, 6163 BW Geleen). We bespreken dan onder andere het voornemen van het bestuur voor het instellen van een kandidaatstellingscommissie en een programmacommissie. In de eerste week van januari ontvangt u de agenda en de bijbehorende stukken.

Namens het bestuur wens ik u prettige feestdagen en alvast een mooi en sociaal-democratisch 2017!

Voorzitter PvdA Sittard-Geleen