Door Paul Kubben op 14 juni 2016

Vrijwilligers voor PvdA ombudsteam gezocht!

De PvdA-afdeling van Sittard-Geleen zet in op permanente binding met de inwoners van onze gemeente. Daarom gaan we van start met een ombudsteam, dat op 14 juni in aanwezigheid van Hans Spekman een feestelijke aftrap heeft gekregen. Het ombudsteam bestaat nu uit twee personen: Maret Celis-de Raad en Daisy Feuler. Dit enthousiaste team is nog op zoek naar vrijwilligers met relevante ervaring of kennis. Heb je zelf interesse of ken je iemand die hier geschikt voor is? Bekijk hier het Plan van aanpak ombudsteam PvdA SG 2016 2018 en het Profiel ombudsteam PvdA SG 2016 2018 of stuur een email naar ombudsteam.pvda.sittardgeleen@gmail.com voor meer informatie.

Jouw leven, onze samenleving. Daar gaat het om in de politiek. Als fractievoorzitter van de PvdA in Sittard-Geleen wil ik me er voor inzetten dat jij zeker kunt zijn van een goed leven, een bewust leven en een gezond leven. Dat is de kern. Om dat te bereiken is minder negativiteit en meer creativiteit in de gemeenteraad