Concept verkiezingsprogramma 2018-2022

Door Paul Kubben op 30 november 2017

Op 21 maart 2018 zijn er verkiezingen voor een nieuwe gemeenteraad. Het concept verkiezingsprogramma voor de periode 2018 – 2022 is gereed. Er is veel te doen, zoals het aantrekkelijker maken van onze stad. Voor de PvdA in Sittard-Geleen is het van belang dat iedereen zeker kan zijn van een goed leven in een bruisende regio, een bewust leven in een sociale stad en een gezond leven in een veilige wijk.

Op zaterdag 2 december spreken de leden van de PvdA zich uit over dit programma. Ook worden de plekken 2 t/m 10 op de lijst vastgesteld. Iedereen is van harte welkom om hierbij aanwezig te zijn. Klik hier voor meer informatie over de Algemene Ledenvergadering.

Nadat het programma en de lijst is vastgesteld, gaan we hard aan de slag om onze plannen voor Sittard-Geleen met de inwoners te bespreken. Met steun van de inwoners zal ik, samen met iedere PvdA’er op de lijst, kleur in de lokale politiek brengen. Want dat is hard nodig in de gemeenteraad van Sittard-Geleen!

Lijsttrekker

Op 16 maart 2022 vinden de gemeenteraadsverkiezingen plaats. In 2018 kwam ik als nieuwkomer in de gemeenteraad. Met een klein team heb ik me onder andere succesvol ingezet voor: Het behouden van bijzondere bijstand op 110% sociaal minimum (in plaats van de voorgestelde bezuiniging van het college); Opzetten van een proef met een klein bedrag