Door Paul Kubben op 25 februari 2017

Jet Bussemaker in Sittard-Geleen zaterdag 4 maart 14:00 – 16:00

Op zaterdag 4 maart komt Jet Bussemaker, minister van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap, naar Sittard-Geleen. Zij bezoekt van 14:00 tot 16:00 de Ligne in Sittard, dé plek in de gemeente waar onderwijs en cultuur nauw zijn verbonden.

Om 14:15 leest Jet Bussemaker voor aan de allerkleinsten in de kinderhoek op de eerste etage van de bibliotheek. Aansluitend krijgt zij een korte een rondleiding in museum De Domijnen en van 15:00 tot 16:00 kan iedereen met haar in gesprek in de collegezaal van Zuyd Hogeschool (zaal H1.35). Jet Bussemaker heeft zich namens de Partij van de Arbeid de afgelopen jaren in het kabinet hard ingezet voor onderwijs en voor cultuur. Zij vertelt graag wat ze allemaal heeft gedaan en hoort ook graag de mening van alle aanwezigen.

Na afloop vindt er van 16:00 tot 17:00 een borrel plaats in de foyer van het filmhuis, met muziek van de Sittardse band Baroesjko. Toegang is gratis, vooraf aanmelden is niet nodig.

Jouw leven, onze samenleving. Daar gaat het om in de politiek. Als fractievoorzitter van de PvdA in Sittard-Geleen wil ik me er voor inzetten dat jij zeker kunt zijn van een goed leven, een bewust leven en een gezond leven. Dat is de kern. Om dat te bereiken is minder negativiteit en meer creativiteit in de gemeenteraad