Lokale digitale munt: werkbezoek aan Heerlen

Door Paul Kubben op 24 september 2021

Op vrijdag 17 september heeft een delegatie van Sittard-Geleen de gemeente Heerlen bezocht om nader kennis te maken met de lokale digitale munt van Heerlen: het Heerlens heitje. Vanuit Sittard-Geleen wordt met interesse naar de ontwikkeling hiervan gekeken. Op initiatief van de onze fractie bezocht een delegatie de gemeente Heerlen, bestaande uit wethouder Leon Geilen, een vertegenwoordiging van centrummanagement Sittard en Geleen en een vertegenwoordiging uit de gemeenteraad (gob, GroenLinks, D66, Stadspartij, 50plus en PvdA).

Lees hier het artikel over het werkbezoek op SittardGeleenNieuws.nl: https://sittard-geleen.nieuws.nl/nieuws/20210924/lokale-digitale-munt-werkbezoek-aan-heerlen/